Adventure Time :Secret ofNameless kuningaskunnan
Tämä Games on Demand -versio tukee Englanti , ranska , espanja , italia, saksa ja portugali Tekstitykset . Paljonko kello on ? On aika liittyä Finn (ihmisen ) ja hänen paras bro Jake (muoto siirtymässä koira) onalkuperäinen sankarillinen seikkailu läpisalaperäisen Nameless kuningaskunnassa . Mene eeppinen quests , ratkaista haastavia pulmia ja paljastaa piilotetut salaisuudet tutkimallauusi valtakunta luotu yksinomaanvideopeli .