Additional Scenario & BGM Set 6 "How to Be a Warrior"
Huomaa: tämä sisältö kuuluu SAMURAI WARRIORS 5 Season Passiin. Ole huolellinen, ettet osta samaa sisältöä kahdesti. Mukana seuraava sisältö: Additional Scenario & BGM Set 6 "How to Be a Warrior" ■ Skenaarion tiedot Yasuke on päättänyt opetella soturin tien Ieyasu Tokugawan kanssa. Selvitä oppi-isäsi avustuksella, mitä soturina oleminen tarkoittaa! ■ Skenaarion käyttöohjeet Valitse Musou Moden My Castlessa ensin March ja sitten DLC. ■ Taustamusiikin käyttöohjeet Voit skenaarion suoritettuasi kuunnella BGM-taustamusiikkia valitsemalla ensin Vault ja sitten Music Theater tai voit asettaa BGM:n taistelumusiikiksi Preparing for Battlessa valitsemalla ensin Settings ja sitten Change Music. Huomaa: uudet skenaariot ovat pelattavissa Nobunaga's Pathin 1. luvun puolivälissä.