Additional Scenario & BGM Set 4 "The Strongest Right-Hand Man"
Huomaa: tämä sisältö kuuluu SAMURAI WARRIORS 5 Season Passiin. Ole huolellinen, ettet osta samaa sisältöä kahdesti. Mukana seuraava sisältö: Additional Scenario & BGM Set 4 "The Strongest Right-Hand Man" ■ Skenaarion tiedot Daimyōn oikeankädenmiehet kokoontuvat yhteen Toshimitsu Saitōn pyynnöstä. Voita kokeet ja ole oikeankädenmiehistä voimakkain! ■ Skenaarion käyttöohjeet Valitse Musou Moden My Castlessa ensin March ja sitten DLC. ■ Taustamusiikin käyttöohjeet Voit skenaarion suoritettuasi kuunnella BGM-taustamusiikkia valitsemalla ensin Vault ja sitten Music Theater tai voit asettaa BGM:n taistelumusiikiksi Preparing for Battlessa valitsemalla ensin Settings ja sitten Change Music. Huomaa: uudet skenaariot ovat pelattavissa Nobunaga's Pathin 1. luvun puolivälissä.