Additional Scenario & BGM Set 2 "Battle for the Legendary Hot Springs"
Huomaa: tämä sisältö kuuluu SAMURAI WARRIORS 5 Season Passiin. Ole huolellinen, ettet osta samaa sisältöä kahdesti. Mukana seuraava sisältö: Additional Scenario & BGM Set 2 "Battle for the Legendary Hot Springs" ■ Skenaarion tiedot Shikanosuke ja Magoichi ryntäävät läpi taistelukentän parasta kuumaa lähdettä etsiessään. Selviä läpi hurjien taisteluiden ja saavuta kylpy ensimmäisenä! ■ Skenaarion käyttöohjeet Valitse Musou Moden My Castlessa ensin March ja sitten DLC. ■ Taustamusiikin käyttöohjeet Voit skenaarion suoritettuasi kuunnella BGM-taustamusiikkia valitsemalla ensin Vault ja sitten Music Theater tai voit asettaa BGM:n taistelumusiikiksi Preparing for Battlessa valitsemalla ensin Settings ja sitten Change Music. Huomaa: uudet skenaariot ovat pelattavissa Nobunaga's Pathin 1. luvun puolivälissä.