Additional Scenario & BGM Set 1 "Oichi's Getting Hitched"
Huomaa: tämä sisältö kuuluu SAMURAI WARRIORS 5 Season Passiin. Ole huolellinen, ettet osta samaa sisältöä kahdesti. Mukana seuraava sisältö: Additional Scenario & BGM Set 1 "Oichi's Getting Hitched" ■ Skenaarion tiedot Oichi on huolissaan ennen häitään Nagamasa Azain kanssa. Millaisen ”harjoittelun” hän on oikein aloittanut Mitsukin kanssa? ■ Skenaarion käyttöohjeet Valitse Musou Moden My Castlessa ensin March ja sitten DLC. ■ Taustamusiikin käyttöohjeet Voit skenaarion suoritettuasi kuunnella BGM-taustamusiikkia valitsemalla ensin Vault ja sitten Music Theater tai voit asettaa BGM:n taistelumusiikiksi Preparing for Battlessa valitsemalla ensin Settings ja sitten Change Music. Huomaa: uudet skenaariot ovat pelattavissa Nobunaga's Pathin 1. luvun puolivälissä.