Added Bonus, Original Event
Peliin lisätään lisätapahtumat. ▼ Käyttöönotto Valitse EDIT EVENTS -valikossa Create Event/Change Event ja siirry sitten Copy Sample Event -valikkoon valitsemaan yksi yllä olevista skenaarioista. Voit sen jälkeen käyttää sitä pääpelissä valitsemalla Restrict Event tai muokata yksityiskohtia valitsemalla Change Event. * Alkuperäisiä upseereita käytetään Keepsake of the Conqueror -skenaariossa. Jotta upseerit saadaan näkymään pääskenaariossa, valitse haluamasi alkuperäinen upseeri ennen tämän skenaarion pelaamista ja rekisteröi hänet Chapter 4 -valikon alta löytyvässä Change Event -valikossa.