Adam's Venture: Origins
Aloita seikkailusi Adam’s Venture: Originsissa. Olet 1920-luvulle sijoittuvassa pelissä tutkimusmatkaaja Adam Venture ja lähdet matkalle selvittämään Edenin salaisuuksia. Tutkit yhdessä kumppanisi Evelynin kanssa muinaisia raunioita ja selvität nerokkaita pulmia löytääksesi salaperäisiä kohteita. Kohtaat ainutlaatuisiin kohteisiin matkatessasi ilkeän Clairvaux-yhtiön, jonka artefaktitutkimukset voisivat saada koko maailman kaaoksen valtaan.