Active Soccer 2019
Active Soccer -sarja palaa mobiiliversion suurmenestyksen jälkeen ja nyt sen saa myös Xbox Onelle! Active Soccer 2019 on jännittävä ylhäältä kuvattu arcade-jalkapallopeli, joka tarjoaa nopeatempoisen pelielämyksen, mahtavan pelattavuuden ja helposti opittavan mutta silti monipuolisen ohjauksen. Active Soccer 2019 -pelissä hallitset peliä täysin: ei skriptattuja maaleja, ei prosessorivetoisia päätöksiä! Active Soccer 2019 tarjoaa täyden uratilan, joka sisältää monia kansainvälisiä liigoja, cupeja ja mestaruussarjoja. Kuvittele itsesi englantilaisen 5. divisioonan joukkueen manageriksi - sinulla on budjetti ja tavoitteesi on päästä ylempiin divisiooniin ostamalla pelaajia, kehittämällä taktiikoita, johtamalla joukkuetta ja pelaamalla oikeita otteluita! - Moninpeli jopa 4 paikalliselle pelaajalle - Uratilassa on 12850 joukkuetta (seuroja ja kansallisia) ympäri maailmaa ja 25 000 pelaajaa yksilöllisin taidoin - Mukana klassisia joukkueita ja satoja legendaarisia pelaajia - Kilpailujen luontisysteemi - Joukkue-editori - Vaihtelevat sääolot - Eri kameranäkymiä: voit pelata pysty- tai vaakasuoraan, tai vinottaisnäkymällä - Soundtrackin on luonut Chris Huelsbeck - Älyttömän hauska!