Achilles: Legends Untold
Löydä poikkeuksellinen seikkailu dynaamisessa toimintaroolipelissä, jossa on Souls-tyyliset taistelut. Tutki antiikin Kreikan myyttistä maailmaa, jossa otat roolin pelottomana soturina, Akhilleuksena. Sukella maailmaan, jossa taistelun hallitseminen on avain selviytymiseen. Estä ja väistä vihollisten hyökkäykset, katkaise sitten vihollistesi raajat ja päät. Kehitä omat taktiikkasi ja saavuta menestystä vihollisiasi vastaan. Jos kaadut taistelussa, nouse uudelleen, vahvista sankarisi taitoja, kokeile erilaista taktiikkaa ja lähde uudelleen matkaan. Nauti upeista näkymistä. Tutki avoimia maailmoja ja ota vastaan lukuisia haasteita. Tule voittamattomaksi sankariksi!