Aces-personointipaketti
Pidä ässä hihassasi Aces-personointipaketilla. Nosta panoksia pelikorttikuvioidulla asevärityksellä, kolmella valttivärin tähtäinkuviolla, käyntikortilla ja hihamerkillä.