AC4BF MP -hahmopaketti #2: Roistokilta
Kaaosta seuraa, kun nämä kolme pelotonta seikkailijaa valmistautuvat haasteeseen. Testaa taitosi ja viisautesi näitä vastaan: Ruutiapina, ilkikurisen puhelias vakooja; Shamaani, viekas houngan asogwe (ylipappi); Merenneito, sydämensä merelle luovuttanut temppeliherrojen navigointiekspertti. Tämä paketti sisältää myös uusia muokkausvaihtoehtoja ja liikkeitä.