AC4BF MP -hahmopaketti #1: Mustaparran viha
Oletko valmiina uuteen merelliseen haasteeseen? Tämä paketti sisältää kolme uutta, pelottavaa haastajaa, jotka pitävät sinut varpaillasi: Jaguaari, mahtava atsteekkitemppeliherra; Mustaparta, seitsemän meren pelätyin merirosvo; Orkidea, sydämetön merirosvokuningatar. Testaa taitojasi käymällä lukemattomia taisteluja näitä kylmäverisiä mestareita vastaan.