Abyssal Swiggins - Awesomenauts Assemble! Ulkoasu
Tämä sisältö aukaisee ulkoasun Admiral Swiggins hahmolle Awesomenauts Assembly peliin! Tämä premium-ulkoasun kanssa tulee täysin uusi ja kustomoitu äänisetti. Jos et jo omista tätä hahmoa, ulkoasun ostaminen aukaisee hahmon automaattisesti pelattavaksi hahmoksi.