Abstract Assassin Skin Pack
Abstract Assassin DLC -aseskinipaketti on niille, jotka haluavat kääntää päät... ennen kuin ne räjäytetään. Mukana tulee kolme katseenvangitsevaa skiniä: Paint Spill, Round Geometrical Painted ja Dark Hex Camo. Miksi sulautua joukkoon, kun voit erottua siitä?