A Quiet Place: The Road Ahead
A Quiet Place: The Road Ahead on tunnettuun hittielokuvasarjaan perustuva yhden pelaajan kauhuseikkailupeli, jonka päähahmo yrittää selvitä tappavien olentojen valtaamassa maailmassa. Tässä ainutlaatuisessa mukaelmassa seurataan nuorta naista, jonka on selviydyttävä maailmanlopusta omien perhesotkujensa keskellä ja kohdattava omat pelkonsa. Ahdistava ilmapiiri – Koe täydellistä kauhua yrittäessäsi kulkea ääneti piiloutuessasi ja hiipiessäsi vain äänen perusteella saalistavien hirviöiden ohitse. Aiemmin näkemätön tarina – Suuntaa Hiljainen paikka -elokuvien innoittamaan jännittävään seikkailuun nuorena selviytyjänä, joka yrittää sopeutua uuteen aavemaisen rauhalliseen maalimanlopun jälkeiseen ympäristöönsä. Hämmästyttävää kekseliäisyyttä – Löydä oma polkusi maailmassa tutkailemalla ympäristöäsi ja käyttämällä sen avuja hyväksesi.