A Plague Tale: Requiem - Protector Pack (Windows)
Hanki Protector Pack -paketti, niin Amicia ja Hugo voivat jatkaa matkaansa mukanaan ylimääräisiä valmistusmateriaaleja, ainutkertaisia Amician somistusvaihtoehtoja sekä uudennäköinen varsijousi. Paketti sisältää: - ainutkertaisen Red Damsel -ulkonäön varsijouselle (ulkonäkö avautuu käyttöön pelissä, kun varsijousi on löytynyt) - 13 hiuskukkaa, jotka Amicia voi löytää A Plague Tale: Innocence -pelissä (kukat avutuvat käyttöön heti seikkailun alussa) - kasan metalliromua sekä työkalun, joilla kaksikon varusteita voi parantaa jo tarinan alkuvaiheessa (tavarat avautuvat pelissä, kun pelaaja käyttää valmistuspöytää ensimmäistä kertaa).