A Plague Tale: Innocence - Windows 10
Seuraa nuoren Amician ja pikkuveljensä Hugon sydäntä riipaisevan murheellista matkaa historian synkimpinä aikoina. Inkvisition sotilaiden jahtaamina ja pysäyttämättömien rottalaumojen piirittäminä Amicia ja Hugo oppivat tuntemaan toisensa aivan uudella tavalla ja luottamaan toisiinsa. Heidän on löydettävä paikkansa raa’assa ja armottomassa maailmassa selviytymällä ylivoimaiselta vaikuttavia todennäköisyyksiä vastaan.