A Musical Story
A Musical Story on 70-luvun maisemiin sijoittuva rytmipeli. Tutki nuoren Gabrielin muistoja, kun hän yrittää sopeutua tilanteeseensa musiikkimuistinsa avulla. A Musical Story on ranskalaisen indie-kehittäjän Glee-Cheese Studion debyyttipeli. Glee-Cheese Studion tekijät: Charles Bardin (pelisuunnittelu + musiikki), Maxime Constantinian (ohjelmoija), Valentin Ducloux (musiikki + integraatio), Alexandre Rey (taiteellinen ohjaus).