A Memoir Blue
Cloisters Interactiven peli A Memoir Blue on interaktiivinen runo, joka kertoo huippu-urheilijasta ja äidin ja tyttären välisestä kaikenkattavasta rakkaudesta. Ainutlaatuinen tyyli yhdistää käsin tehtyjä piirroksia ja 3D-taidetta ja herättää Miriamin maagisen realistisen matkan henkiin, kun hän ui muistojensa syvyyksiin. Pelin kuvaukset yhdistävät uhrauksia ja sydänsuruja voittoihin ja ylpeyteen, kun hän saa yhteyden sisäiseen lapseensa ja syventää äitinsä kanssa jakamaansa rakkautta.