A KING'S TALE: FINAL FANTASY XV
Peli sijoittuu kuvitteelliseen maailmaan 30 vuotta ennen FINAL FANTASY XV:n tapahtumia. Pelin retrotyyliset grafiikat rakentuvat moderneista peleistä lainaavan taistelujärjestelmän ympärille. Syvä taistelujärjestelmä yhdistää kiivaat hyökkäykset, tuhoisat taiat, manattavat hirviöt ja kumppanien hyökkäykset verrattomaan pelikokemukseen FINAL FANTASY XV:n maailman 3 monimuotoisessa sijainnissa. Noctis ei saa unta ja pyytää isäänsä, kuningas Registä, kertomaan tavallisen iltasadun sijasta sadun täynnä fantasiaa ja seikkailuja. Regis aloittaa tarinan kertomalla leppoisasta päivästä, jonka keskeyttävät kuninkaalliseen pääkaupunkiin, Insomniaan, hyökkäävät hirviöt. Nuoren Regisin ja hänen seuraansa liittyneen Weskhamin seikkailu alkaa kuninkaallisesta pääkaupungista. Matkan varrella heidän seuraansa liittyvät ystävykset Cid ja Clarus, ja he matkustavat yhdessä Duscaen tasangoille ja löytävät salaperäisen luolan, jossa vihollinen lymyilee.