A Castle Full of Cats
A Castle Full of Cats on piiloesinepeli pienoisella metroidvania-rakenteella: se sisältää vaihtoehtoisia polkuja, löydettäviä avaimia, salaperäisiä ei-pelaajahahmoja... ja enemmän! Fofiño ei ole ollut itsensä siitä saakka, kun hän tajusi pahan voiman kironneen hänet... Hän oli muuntanut linnan jokaisen kissan synkäksi (mutta söpöksi) olennoksi! Vain kolmivärinen Lily-kissa voi enää pelastaa sydänystävänsä ja vapauttaa linnan pahalta loitsulta! Sisältää: Yli 500 kissaa löydettävänä. Yli 100 kissaa... joiden löytäminen on vieläkin vaikeampaa. Yli 20 ainutlaatuista huonetta tutkittavana. ...Salaisuuksia!