Support the Developers & Kraken Banner
Legendaarinen Kraken on Battle Brothersin maailman vaarallisin olento. Nyt joukkosi voi ylpeillä tätä pahamaineista olentoa kuvaavilla bannereilla ja kilvillä, jotka herättävät pelkoa vihollisesi sydämissä! Koska "Beasts & Exploration" -DLC:n saama palaute oli erittäin myönteistä ja monet ovat ilmaisseet haluavansa tukea meitä pyydetyn hinnan lisäksikin, olemme päättäneet tarjota tämän erityisenä tukijasisältönä. Kiitokseksi saat ainutlaatuisen bannerin palkkasoturijoukollesi.