88 Heroes - H8 Mode Activate!
Kaksi uutta sankaria, Cath Letics ja The Mime, liittoutuvat 88 Heroesin kanssa tekemään Dr. H8:n elämästä yhtä tuskaa. Eikä siinä vielä kaikki! Paha neropatti kostaa H8 Mode -pelitilalla: nämä kahdeksan uutta kenttää ovat niin haastavia, että sitkeinkin sankari joutuu tosi koetokseen!