8 500 (+ 3 500 bonusta) kultaa
Valmistaudu voittamaan jo ennen kuin suuntaat taisteluun. Osta tämä paketti ja saat 8 500 (+ 3 500 bonusta) kultaa, jota voit käyttää premium-vaunuihin, korkea-arvoisiin komentajiin, premium-tiliin ja moneen muuhun.