Pelaa Jokerina, Harley Quinnina, muodstaessa erilaisia juhlien skenaarioita. Ole Dark Knight ja pelaa Batmanin vuosien varrella esittäminä hahmoina, mukaan lukien tämän ensimmäinen ilmaantuminen lehdessä Detective Comics #27.