700 platinaa (+ 30 päivää päivittäistä tehostusta)
Osta Päivittäinen tehostus, niin saat 700 platinaa saman tien ja kolminkertaistat platinapalkinnot, joita voit saada päivittäisinä palkintoina seuraavien 30 päivän ajaksi! Platina on Idle Championsin pelinsisäistä Premium-valuuttaa. Voit käyttää platinaa Championien, Familiar-olentojen, taikajuomien ja ulkoasuesineiden, kuten ulkoasujen, ostamiseen pelin kaupasta.