Tämä rajoitettu tarjous sisältää 7 500 yksikköä MLB The Show 25 -pelin virtuaalista Stubs-valuuttaa, jota käytetään kaikkiin pelinsisäisiin ostoihin. Aloita Diamond Dynasty vauhdilla!