5 Blue Orb -kuulaa
Saat 5 Blue Orb -kuulaa. Jokainen Blue Orb kasvattaa elinvoimaa 1000 pistettä. Huomautus: Pelissä on 14 Blue Orb-kuulaa. Blue Orb-kuulia voi olla enintään 14 (20 000 elinvoimapistettä), vaikka ostaisit Blue Orb -lisäkuulia.