5 100 (+ 1 400 bonusta) kultaa
Taistelussa olet tasan niin hyvä kuin millaiseksi olet itsesi varustanut. Osta tämä paketti ja saat 5 100 (+ 1 400 bonusta) kultaa, jota voit käyttää premium-vaunuihin, korkea-arvoisiin komentajiin, premium-tiliin ja moneen muuhun.