Robert Kirkmanin palkittuun sarjakuvaan perustuvan viisiosaisen pelisarjan neljäs osa. Ryhmä päätyy Savannahin kaupunkiin yrittäessään löytää veneen ja paetakseen ympäröiviä kauhuja. Zombien lisäksi ryhmää uhkaa tuntematon ihminen. Tavoitteenasi on tulla toimeen yhä vainoharhaisemman ryhmän kanssa ja suojella Clementineä.Tämän ladattavan tiedoston ostamiseen tarvitaan The Walking Dead – Episode 1: A New Day.