3on3 FreeStyle – Yuna Efficient Pack
Tapaa Yuna, ujo mutta pysäyttämätön uusi tähti! Liity hänen kanssaan Fox Courtissa ja löydä koripallon lopullinen ilo! Hanki vaihtoehtoisia värillisiä esineitä P1 Yunalla. Mikä tehokas kauppa! Tämä paketti sisältää: - Hahmo - Yuna - Yuna-teema nro 3 - Yuna Hair nro 3 - Yuna Nametag - Yuna Pet nro 3 - Yunan erikoispallo - 125 pistettä *Jos paketti on ostettu, sitä ei voi palauttaa, koska se sisältää kertakäyttöisiä/kertakäyttöisiä pelin sisäisiä tuotteita, joita ei voi noutaa. *Jos omistat Character Passin, Yuna vaihdetaan 50 pisteeseen, kun avaat paketin. * Ostaessasi et voi ostaa Yuna Character/Legendary Pack DLC:tä.