3on3 FreeStyle – Yuna Character Pack
Tapaa Yuna, ujo mutta pysäyttämätön uusi tähti! Liity hänen kanssaan Fox Courtissa ja löydä koripallon lopullinen ilo! Tämä paketti sisältää: - Hahmo - Yuna - Kultakorttilippu x 5 *Jos paketti on ostettu, sitä ei voi palauttaa, koska se sisältää kertakäyttöisiä/kertakäyttöisiä pelin sisäisiä tuotteita, joita ei voi noutaa. *Paketti menee oston yhteydessä viestilaatikkoon. *Jos omistat Character Passin, Yuna vaihdetaan 50 pisteeseen, kun avaat paketin. * Ostaessasi et voi ostaa Yuna Efficient/Legendary Pack DLC:tä.