3on3 FreeStyle – Yuna Challenge Camp
Saat välittömän takaisinmaksun oston yhteydessä ja avaa haastetehtävä! Tämä paketti sisältää: - Challenge Camp -lippu - 270 pistettä *Challenge Camp -tapahtuman ajanjakso on 24.12. - 18.2.23:59 PST. *Challenge Camp DLC on myynnissä 24.12.–21.1.23.59 PST *Jos paketti on ostettu, sitä ei voi palauttaa, koska se sisältää kertakäyttöisiä/kertakäyttöisiä pelin sisäisiä tuotteita, joita ei voi noutaa. *Paketti menee oston yhteydessä viestilaatikkoon. *Jos olet aiemmin ostanut Yuna Character -paketin, Character in Challenge -leiri antaa 50 pistettä hyvityksenä. (Toimii päinvastoin)