3on3 FreeStyle – Ultimate Point Bundle
Äärimmäinen arvopaketti! Tämä eksklusiivinen Ultimate Point Bundle on täynnä huikeita 900 pistettä sekä harvinaisia arvoesineitä, jotka voivat nopeuttaa hahmosi kasvua nopeammin kuin koskaan ennen! Älä jätä tätä kertaluonteista tilaisuutta ohi! Tämä eksklusiivinen paketti sisältää: -900 pistettä - Intensiivinen manuaali x1 - Valittavissa Platinum Card Pack x10 **Jos paketti on ostettu, sitä ei voida palauttaa, koska se sisältää kertakäyttöisiä/kertakäyttöisiä pelin sisäisiä tuotteita, joita ei voi noutaa. **Tämän paketin tuotteet lähetetään viestilaatikkoosi heti oston yhteydessä.