3on3 FreeStyle - P3 Jessie Character Pack
"Hanki P3 Jessie ja hänen eksklusiivinen asunsa yhdessä paketissa! Älä missaa tätä ainutlaatuista tilaisuutta vain tänä talvena! Tämä paketti sisältää: -Jessie (P3, Skill Max) -Jessie-teema nro 3 -Jessie Hair nro 3 -Jessien cheerleader-asu (vieraana) -Jessie's Cheerleader Hair (poissa) -Jessie Guaranteed Platinum Pack x3 -Jessie Black Pack x3 *Tämän paketin voi ostaa 23.12.23:59 PST asti. *Jos omistat jo saman tai korkeamman luokan hahmon, 150 pistettä palautetaan."