3on3 FreeStyle - Noah Character Pack
Noah, kykenevä ja luotettava lääkäri päivällä, mutta viehättävä juhla -nainen, joka on pukeutunut intohimoiseen punaiseen mekkoon yöllä, on luottavainen moderni nainen. Hänen sosiaalisuus ja halu haastaa uusia ja vaikeita asioita vaikuttavat suuresti joukkuetovereihinsa ja johtavat heidät voittoon. Nooalla on erityisesti valittavia taitoja ja hän voi muuttaa pelityyliään kolmella eri tavalla. Hän voi olla tukeva hyökkääjä korin alla, kannattaja, joka antaa nopean syötön, tai luotettava keskiampuja. Tule nyt pelaamaan Noahia, jolla on erilaisia taitoja! Paketti sisältää: - Hahmo - Noah - Gold Pack -lippu * 5 *Jos ostat, et voi ostaa Noah Efficient Packia tai Noah Legendary Packia. *Jos paketti on ostettu, sitä ei voi palauttaa, koska se sisältää kertakäyttöisiä/kertakäyttöisiä pelin tuotteita, joita ei voi noutaa.