3on3 FreeStyle – Jack Character Pack
Uusi tuomioistuin, jossa on tarina, Jack tulee oikeuteen. Usko, että hän on ainoa, joka kääntää vuorovettä epätoivoisina hetkinä. Ei enää pelkää vihollisiasi. Ryhdy hänelle luotettavaksi veljeksi. Sitten Jack, uskollisesti elävä mies, on valmis uhraamaan itsensä puolestasi ja on sinun kannattajasi. Jack tekee puolustajat avuttomiksi ylivoimaisella hyppykuvaustaidolla ja erityisellä ruudun linkousliikkeellä, joka on enimmäkseen odottamatonta. Yhdistäminen mestarin kanssa näytön liikkeissä voi olla avain voiton voittamiseen. Pelaa Jackia, veteraanijohtajaa tilanteen kääntämisessä, ja hallitse kenttää tahtosi mukaan. Paketti sisältää: - Hahmo - Jack - kultapaketin lippu * 5 * Jos ostat, et voi ostaa Jack Legendary Packia tai Jack Efficient Packia. * Jos paketti on ostettu, sitä ei voi hyvittää, koska se sisältää paljastettavan pelin sisäisen tuotteen.