3on3 FreeStyle - Howl Character Pack
Miamin streetball-tähti, voittamaton 1 vastaan ​​1:ssä, Howl on laskeutunut New Yorkiin todistaakseen itsensä jälleen! Pelaa nyt nähdäksesi, kuinka hän hallitsee jo ennestään kuumennetussa FS Courtissa! Tämä paketti sisältää: - Hahmo - Huuto - Kultakorttilippu x 5 *Jos ostit, et voi ostaa Howl Legendary Packia tai Howl Intensive Packia. *Jos paketti on ostettu, sitä ei voida palauttaa, koska se sisältää kertakäyttöisiä/kertakäyttöisiä pelin sisäisiä tuotteita, joita ei voi noutaa. *Paketti menee oston yhteydessä viestilaatikkoon. *Jos omistat Character Passin, Howl vaihdetaan 50 pisteeseen, kun avaat paketin.