3on3 FreeStyle – DJ Bagman Character Pack
"Oletko tavannut hänet unessa? DayDream Courtin upea DJ on kentällä! Tapaa uusi legenda, DJ Bagman ja koe hänen unelmamainen näytelmänsä! Tämä paketti sisältää: - Hahmo - DJ Bagman - Kultakorttilippu x 5 *Jos paketti on ostettu, sitä ei voi palauttaa, koska se sisältää kertakäyttöisiä/kertakäyttöisiä pelin sisäisiä tuotteita, joita ei voi noutaa. *Paketti menee oston yhteydessä viestilaatikkoon. *Jos omistat Character Passin, DJ Bagman vaihdetaan 50 pisteeseen, kun avaat paketin."