3on3 FreeStyle - Deacon Character Package
Kutsut omaa rikkomustasi Street Basketballissa, jonka he sanovat. Tämä kaveri hyödyntää kaikkia etuja. Varo tuomioistuinten lainvastaista, Deacon! Tämä paketti sisältää esineitä, joita voidaan käyttää pelissä. Ostamisen jälkeen kaikki tuotteet lähetetään Viestiruutuun. * Uusi hahmo - diakoni - kultakorttipaketti x5 * Jos ostat, et voi ostaa Deacon Efficient Packia tai Deacon Legendary Packia. * Jos paketti on ostettu, sitä ei voi hyvittää, koska se sisältää paljastettavan pelin sisäisen tuotteen.