3on3 FreeStyle – Clara Character Pack
Viileää kuten aina, mutta kuin liekki kentällä! Tapaa QBEE Clara nyt! Koe jännittävä ottelu Claran kanssa hänen valaistuilla taidoillaan! Valaistaan! Tämä paketti sisältää: - Hahmo - Clara - Kultakorttilippu x 5 *Jos paketti on ostettu, sitä ei voi palauttaa, koska se sisältää kertakäyttöisiä/kertakäyttöisiä pelin sisäisiä tuotteita, joita ei voi noutaa. *Paketti menee oston yhteydessä viestilaatikkoon. *Jos omistat Character Passin, Clara vaihdetaan 50 pisteeseen, kun avaat paketin. *Ostessasi et voi ostaa Clara Intensive/Legendary Pack DLC:tä.