3on3 FreeStyle – Clara Challenge Camp
Saat välittömän takaisinmaksun oston yhteydessä ja avaa haastetehtävä! Tämä paketti sisältää: - Challenge Camp -lippu - 270 pistettä *Challenge Camp -tapahtuman aika on 23.10. - 3.12.23:59 PST. *Challenge Camp DLC on myynnissä 23.10.–20.11.23:59 PST *Jos paketti on ostettu, sitä ei voi palauttaa, koska se sisältää kertakäyttöisiä/kertakäyttöisiä pelin sisäisiä tuotteita, joita ei voi noutaa. *Paketti menee oston yhteydessä viestilaatikkoon. *Jos olet aiemmin ostanut Clara Character -paketin, Character in Challenge Camp antaa 50 pistettä hyvityksenä. (Toimii päinvastoin)