3,000 Karma Embers
Karma Embers -yksiköitä, joilla voi avata käyttöön uusia sankareita (heroes) Hall of Bonded Souls -salissa. Karma Embers -yksiköt voi lunastaa sen jälkeen, kun ensimmäiset tulokset on näytetty pelissä. Huomaa: tämä sisältö voi tulla myöhemmin myytäväksi tai saataville maksutta.