3-Pack-ääniraitapaketti
Lataa upea Super Dungeon Bros -ääniraita ja nouse musiikilliseen taivaaseen käydessäsi eeppisiä taisteluita valtavia vihollislaumoja vastaan! Vie veljet elektroniselle matkalle kuolettavan dubstepin tahtiin, lähde hiuslakan tuoksuiselle seikkailulle 80-luvun ääniraidan siivittämänä tai pelaa heviääniraidan eeppisten rumpukomppien ja kitarariffien voimaannuttamana. Nauti Super Dungeon Bros -ääniraidasta, joka sisältää myös alkuperäisen rockhenkisen musiikin.