Robert Kirkmanin palkittuun sarjakuvamaailmaan perustuvan viisiosaisen pelisarjan kolmas osa. Tässä osassa tunteet myllertävät, kun ryhmän sisäisellä petoksella on ennennäkemättömän tuhoisat seuraukset.Osoittautuvatko osissa yksi ja kaksi tekemäsi päätökset viisaiksi vai eivät?Tämän ladattavan tiedoston ostamiseen tarvitaan The Walking Dead – Episode 1: A New Day.