2014 Wild
Vaihtoehtoasujen paketti Ultra Street Fighter IV -peliin. Uusia villejä asuja Rolentolle, Elenalle, Poisonille, Hugolle ja Decaprelle. Käytä näytä uusia asuja ja voita vastustajasi tyylillä!*Tämä sisältö on yhteensopivaa vain Ultra Street Fighter IV -pelin kanssa. Ei toimi muissa peleissä.