2014-kauhu
Vaihtoehtoinen asupaketti Ultra Street Fighter IV -peliin. Sisältää kauhuasut seuraaville hahmoille: Rolento, Elena, Poison, Hugo ja Decapre. Saata vastustajat kauhun valtaan ja pelottele ystävät alistumaan!*Tämä sisältö toimii vain Ultra Street Fighter IV -pelissä.