20-vuotisjuhlapakkaus
Laran isä kuoltua hänen setänsä vaatii Croft-kartanoa itselleen. Uudessa Blood Ties -tarinatilassa Laran on tutkittava lapsuudenkotiaan, jotta saisi pidettyä kiinni oikeudesta syntymäkotiinsa. Samalla hän tulee paljastaneeksi suvun muinaisen salaisuuden, eikä hänen elämänsä sen jälkeen enää ole entisellään. Lara’s Nightmare -pelitilassa epäkuolleet rynnistävät Croft-kartanoon ja Laran on puolustettava kotiaan sitä uhkaavalta painajaiselta. Blood Ties sisältää yli tunnin pituisen uuden yksinpelitilan, yhteisön haasteita sekä korttimuokkauksia, joiden avulla voit kilpailla ystäviäsi vastaan Lara’s Nightmare -pelitilassa. Pakkauksessa on lisäksi Tomb Raider III -pelistä innoituksensa saaneet viisi klassista Lara Croft -ulkoasua, asuste ja ase sekä uusi Extreme Survivor -vaikeusasetus pääkampanjaa varten. Yli tunnin pituinen uusi tarina, uudelleenpelattava taistelutila, klassiset ulkoasut, uusi ase ja asuste sekä uusi vaikeustila tekevät tästä täydellisen tavan juhlistaa ikonisen Lara Croftin 20-vuotista uraa.