Robert Kirkmanin palkitun sarjan pohjalta tehdyn viisiosaisen pelisarjan toinen jakso. Kolme kuukautta ensimmäisen jakson tapahtumien jälkeen nälkiintyminen pakottaa ryhmän hankkimaan ruokaa vierailta.Maailmassa, jossa elävät voivat olla eläviä kuolleita vaarallisempia, se voi olla vaarallinen siirto. Opit pian, miten pitkälle menet jäädäksesi eloon. Miten tässä jaksossa tekemäsi valinnat vaikuttavat tarinaasi?Tämän jakson voivat ostaa vain The Walking Dead - 1. jakso: A New Dayn haltijat.