2 Blue Orb -kuulaa
Saat 2 Blue Orbia. Jokaisesta saa 1000 pistettä elinvoimaa. Huom: Pelissä on 14 Blue Orb-kuulaa. Blue Orb-kuulia voi olla enintään 14 (20 000 elinvoimapistettä), vaikka ostaisit Blue Orb -lisäkuulia.